Garanciális és szerviz ügyintézés
Novus, Kade: 3év |
Polon Alfa: 5év
|
Texecom: gyártói garancia |
Minden egyéb eszköz: 1 év |
A vevő felelőssége:
-
Értesíteni az Polon-Alfa Magyarország Kft.-t, amikor a hiba megjelenik és betartani a garanciális ügyintézés menetét.
-
Követni a használati és szerelési utasításokat.
-
Megfizetni a szállítási költséget mindkét irányban, különösképpen ha bebizonyosodik, hogy a javítás nem volt indokolt, mert a hiba nem létezik.
Az Polon-Alfa Magyarország Kft. felelőssége:
-
Ingyenesen megjavítani a hibás terméket, 14 napon belül. Ha a hibás terméket el kell küldeni a gyárba, a 14 napos határidő a szállítási idő miatt meghosszabbodhat.
-
Helyettesíteni a hibás terméket egy új, vagy egy technikailag egyenértékű termékkel, amennyiben az Polon-Alfa Magyarország Kft. szervize írásban megerősíti, hogy az adott terméket nem lehet megjavítani.
-
Az új, vagy megjavított árut visszajuttatni a vevőnek, a vevővel történő megegyezés szerint.
A garancia nem terjed ki:
-
Mechanikai sérülésekre.
-
A termék normál elhasználódására.
-
A normál működés részét képező tevékenységekre: tisztítás, karbantartás, biztosítékok cseréje, a megfelelő működés ellenőrzése.
-
A termék telepítése során felmerülő költségekre: utazás, munkaerő, szerszámok bérlése, egyéb költségek.
-
Olyan hibákra, amelyet a vásárló 7 napon belül nem jelentett az Polon-Alfa Magyarország Kft. felé, a garanciális ügyintézésben leírtaknak megfelelően.
-
A meghibásodástól számított három hónapon belül nem küldi el a termékeket az Polon-Alfa Magyarország Kft.-nek.
-
A telepítési és használati utasítás betartásának mellőzéséből adódó hibákra.
-
A hibás elektromos berendezés vagy rossz tápegység miatt bekövetkezett hibákra.
-
Ha illetéktelen személy javítja meg a terméket és a garanciális matrica sérült.
-
A külső behatástól származó sérülésekre: tűz, árvíz, elektromos túlfeszültség.
-
Nem az Polon-Alfa Magyarország Kft. által jóváhagyott kiegészítők és tartozékok miatt bekövetkezett meghibásodásokra.
-
Az eszközök intenzív használata miatt kialakult károsodásokra.
-
A hiba okozta adatvesztésre a tárolt merevlemezeken vagy más eszközökön.
A garancia csak abban az esetben lép életbe, ha a visszaküldés a lent meghatározott garanciális ügyintézés alapján történik. A vásárlónak nincs joga kártérítést követelni, a meghibásodásból adódó profitvesztés miatt. Az Polon-Alfa Magyarország Kft. nem tehető felelőssé a rendszerek hibás működése miatt.
Garanciális és szerviz ügyintézés menete:
Az Polon-Alfa Magyarország Kft. minden termékhez hozzárendel egy RMA (Return Merchandise Authorization) számot.
-
Az RMA szám igényléséhez a vevőnek fel kell vennie a kapcsolatot az Polon-Alfa Magyarország Kft.-vel, kitölteni, aláírni és e-mailben visszaküldeni az ügyintézéshez szükséges hibabejelentő lapot
-
A hibabejelentő lapnak a következő információkat kell tartalmaznia:
-
Cégnév
-
Név
-
Kapcsolattartó elérhetőségei, ha további műszaki kérdés merül fel
-
Termék típusa,
-
/ pontos modellje
-
Szériaszáma
-
A meghibásodás leírása
-
A visszaküldés típusa (garanciális javítás, nem garanciális javítás)
-
A termékhez tartozó számla száma:
A hibás termék visszaküldése:
-
A vásárló fedezi a hibás termék visszaküldésének költségeit (csomagolás, biztosítás és egyéb költségek).
-
Az Polon-Alfa Magyarország Kft. a kicserélt, vagy megjavított termék visszaküldésének költségét – a várható költség egyeztetését követően - a vásárlóra hárítja. (csomagolás, biztosítás és egyéb költségek), vagy a termék az Polon-Alfa Magyarország Kft. (1033 Bp. Szőlőkert utca 13.) telephelyén díjmentesen átvehető.
-
Miután a termékhez hozzá lett rendelve az RMA szám, a hibás terméket el kell küldeni az Polon-Alfa Magyarország Kft.-nek a garanciális feltételekben megszabott időn belül és az RMA számot fel kell tüntetni a csomagoláson is.
-
Az árut minden tartozékával és kiegészítőjével együtt (távirányító, tápegység, tápkábel) kell visszaküldeni.
-
A terméket eredeti dobozába kell visszacsomagolni, amennyiben erre nincs mód, úgy egy helyettesítő dobozt kell használni, ami garantálja a termék megfelelő védelmét a szállítás következtében bekövetkező sérülésektől. Az Polon-Alfa Magyarország Kft. nem fogad olyan csomagokat, amelyek nem megfelelően vannak csomagolva vagy szállítás közben megsérültek.
Javítás, csere
-
Az Polon-Alfa Magyarország Kft. saját belátása szerint javítja, vagy cseréli ki a meghibásodott termékeket, a garanciális feltételek alapján.
-
Az Polon-Alfa Magyarország Kft. visszaküldi a hibás, kicserélt tartozékokat a vevőnek, amennyiben erről írásos kérvényben részesül, viszont ha ez irányú kérés nem érkezik, a hibás alkatrészek megsemmisítésre kerülnek.
-
Abban az esetben, ha a javítás nem garanciális, az Polon-Alfa Magyarország Kft. tájékoztatja a vevőt a többletköltségekről, és ha a vevő írásban beleegyezik, az Polon-Alfa Magyarország Kft. megjavítja és visszajuttatja a terméket a vevő részére. Minden felmerülő költség a vevőt terheli.
-
A kínálat állandó változásának és a dinamikus technikai fejlődés tekintetében az Polon-Alfa Magyarország Kft. vállalja, hogy a 2 éven belül vásárolt eszközök alkatrészeit raktáron tartja, hogy a garanciális ügymenetben ez ne okozzon fennakadást.
Amennyiben az Polon-Alfa Magyarország Kft. csereterméket küld, a termék vételára kiszámlázásra kerül a vevőnek, 60 napos fizetési határidővel.
A számla sztornózásra kerül, ha:
-
A javítás indokolt volt, viszont a hibás terméket nem lehet megjavítani.
-
A javítás indokolt volt, a hibás terméket az Polon-Alfa Magyarország Kft. megjavította és a csereterméket a vevőtől eredeti dobozában, sértetlenül visszakapta.
A számlát a vevőnek ki kell fizetni, ha:
-
A garanciális-javítás nem volt indokolt.
-
A cseretermék megsérült.
A vevő a garancialevél aláírásával egyidejűleg a garanciális és szerviz ügyintézésben foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti.
Egyéb:
Visszáru és visszavétel, maximum 90 napos intervallumban a számla kiállítás követően.
A terméknek,
-
sértetlen,
-
hiánytalan,
-
bontatlan csomagolásban
kell lenni, melyet az Polon-Alfa Magyarország Kft. a fenti feltételek mellett elbírál és visszaigazol.