Szerviz

 

Garanciális és szerviz ügyintézés

NOVUS termékek: 3 év*

(Kivéve a NOVUS TS kameraszettet (NVIP-2H-8912M/TS és NV-BBU),

amelyre 1 év garanciát biztosítunk)

VENO szoftver: 3 év 

KADE termékek: 2 év
POLON-ALFA termékek: 5 év
(Feltétele: Igazolja a vásárlás tényét, és szükség szerint
igazolja a rendszer folyamatos karbantartottságát)
Texecom eszközök: gyártói garancia

Minden egyéb eszköz: 1 év

A vevő felelőssége:
 

  1. Követni a használati és szerelési utasításokat.
  2. Értesíteni a Polon-Alfa Magyarország Kft.-t, amikor a hiba megjelenik és betartani a garanciális ügyintézés menetét.
  3. Megfizetni az eszköz javításra történő szállítási költséget mindkét irányban, különösképpen, ha bebizonyosodik, hogy a javítás nem volt indokolt, mert a hiba nem létezik.

 

A Polon-Alfa Magyarország Kft. felelőssége:

 

  1. Ingyenesen megjavítani a hibás terméket, 30 napon belül. Ha a hibás terméket el kell küldeni a gyárba, a 30 napos határidő a szállítási idő miatt meghosszabbodhat.
  2. Helyettesíteni a hibás terméket egy új, vagy egy technikailag egyenértékű termékkel, amennyiben a Polon-Alfa Magyarország Kft. szervize írásban megerősíti, hogy az adott terméket nem lehet megjavítani.
  3. Az új, vagy megjavított árut visszajuttatni a vevőnek, a vevővel történő megegyezés szerint.

 

A garancia nem terjed ki:

 

  1. Mechanikai, külső behatástól származó sérülésekre: tűz, víz, elektromos túlfeszültség.
  2. A normál működés részét képező tevékenységekre: tisztítás, karbantartás, biztosítékok cseréje, a megfelelő működés ellenőrzése.
  3. A termék telepítése során felmerülő költségekre: utazás, munkaerő, szerszámok bérlése, egyéb költségek.
  4. A cseretermék átvételétől számított 14 napon belül nem küldi el a hibás termékeket a Polon-Alfa Magyarország Kft.-nek.
  5. A telepítési és használati utasítás betartásának mellőzéséből adódó hibákra.
  6. A hibás elektromos berendezés vagy rossz tápegység miatt bekövetkezett hibákra.
  7. Ha illetéktelen személy javítja meg a terméket.
  8. Nem a Polon-Alfa Magyarország Kft. által jóváhagyott kiegészítők és tartozékok miatt bekövetkezett meghibásodásokra.
  9. A hiba okozta adatvesztésre a tárolt merevlemezeken vagy más eszközökön.

 

A garancia csak abban az esetben lép életbe, ha a visszaküldés a lent meghatározott garanciális ügyintézés alapján történik.

A vásárlónak nincs joga kártérítést követelni, a meghibásodásból adódó profitvesztés miatt.

A Polon-Alfa Magyarország Kft. nem tehető felelőssé a rendszerek hibás működése miatt.

 

Garanciális és szerviz ügyintézés menete:

 

A Polon-Alfa Magyarország Kft. minden garanciális ügyintézéséről munkalapot készít.

 

  1. A garanciális és szervíz igényléséhez a vevőnek fel kell vennie a kapcsolatot a Polon-Alfa Magyarország Kft. műszaki támogató osztályával, kitölteni, aláírni és e-mailben beküldeni az ügyintézéshez szükséges hibabejelentő lapot (amely a lap alján található), a szerviz@polon-alfa.hu -ra.
  2. A hibabejelentő lapot a megrendelő tölti ki. A hibabejelentő lapnak a következő információkat kell tartalmaznia kötelezően:
    • Cégnév
    • Név
    • Kapcsolattartó elérhetőségei
    • Termék pontos típusa
    • Szériaszáma
    • A meghibásodás részletes leírása

 

A hibás termék visszaküldése:

 

  1. A vásárló fedezi a hibás termék visszaküldésének költségeit (csomagolás, biztosítás és egyéb költségek).
  2. A Polon-Alfa Magyarország Kft. a kicserélt vagy megjavított termék visszaküldésének költségét – a várható költség egyeztetését követően - a vásárlóra hárítja. (csomagolás, biztosítás és egyéb költségek), vagy a termék a Polon-Alfa Magyarország Kft. (1033 Bp. Szőlőkert utca 13.) telephelyén díjmentesen átvehető.
  3. Az árut minden tartozékával és kiegészítőjével együtt (távirányító, tápegység, tápkábel) kell visszaküldeni.
  4. A terméket eredeti dobozába kell visszacsomagolni, amennyiben erre nincs mód, úgy egy helyettesítő dobozt kell használni, ami garantálja a termék megfelelő védelmét a szállítás következtében bekövetkező sérülésektől.
  5. A Polon-Alfa Magyarország Kft. nem fogad olyan csomagokat, amelyek nem megfelelően vannak csomagolva vagy szállítás közben megsérültek.
  6. A beérkezett csomag állapotát, tartalmát, a megérkezett termék állapotát a hibabejelentő lapon rögzítjük, amennyiben szükséges fotózzuk. Majd a megrendelőt emailben tájékoztatjuk.
  7. Előzetes e-mailes tájékoztatás, hibabejelentő lap hiányában vagy hiányos kitöltés esetén cégünk NEM kezdi meg a garanciális ügyintézést!

 

Javítás, csere

 

  1. A Polon-Alfa Magyarország Kft. saját belátása szerint javítja, vagy cseréli ki a meghibásodott termékeket, a garanciális feltételek alapján.
  2. A Polon-Alfa Magyarország Kft. visszaküldi a hibás, kicserélt tartozékokat a vevőnek, amennyiben erről írásos kérés esetén, viszont, ha ez irányú kérés nem érkezik, a hibás alkatrészek megsemmisítésre kerülnek.
  3. Abban az esetben, ha a javítás nem garanciális, a Polon-Alfa Magyarország Kft. tájékoztatja a vevőt a többletköltségekről, és ha a vevő írásban beleegyezik, a Polon-Alfa Magyarország Kft. megjavítja és visszajuttatja a terméket a vevő részére. Minden felmerülő költség a vevőt terheli.
  4. A javítást követően emailben tájékoztatjuk a vevőt.

 

A Polon-Alfa Magyarország Kft. minden partnerének lehetősége van csereeszközt rendelni a javítás időtartamára.

A csere termék nem jelent új eszközt, ennek meghatározása a Polon-Alfa Magyarország Kft. feladata.

 

Csere eszköz rendelés menete:

  1. A csereeszközt a pontos típus megadásával a vevő köteles emailben megrendelni, a csereeszköz megrendelő lapot (amely a lap alján található), megfelelően kitölteni és elküldeni a szerviz@polon-alfa.hu -ra!
  2. Csere eszköz kiadását, csak a Polon-Alfa Magyarország Kft. műszaki támogató osztálya engedélyezheti, amelyről az ügyfelet e-mailben tájékoztatja.
  3. A megrendelésről cégünk számlát állít ki.
  4. A számla sztornózásra kerül, ha:
    • A javítás indokolt volt, viszont a hibás terméket nem lehet megjavítani,
    • A javítás indokolt volt, a hibás terméket a Polon-Alfa Magyarország Kft. megjavította és a csereterméket a vevőtől eredeti dobozában, sértetlenül visszakapta.
  5. A számlát a vevőnek ki kell fizetni, ha:
    • A garanciális-javítás nem volt indokolt,
    • A csereterméket hiányosan, sérülten, nem az eredeti csomagolásában kapjuk vissza,
    • Az előzetesen átvett csere termék helyett, a meghibásodott készüléket 14 naptári napon belül nem juttatja vissza a Polon-Alfa Magyarország Kft. részére.

 

A csereeszköz megrendelő lap hiányában, vagy a hiányosan kitöltött dokumentum esetén cégünk NEM biztosít csereeszközt!

 

Visszáru és visszavétel, a vásárlástól (számla kiállítása) maximum 90 napon belül az alábbi feltételekkel.

 

Visszáru feltételei:

  1. sértetlen és
  2. hiánytalan és
  3. bontatlan csomagolásban

 

Visszáru igénylés menete:

  1. A vevő köteles előzetesen kitölteni a visszáru igénylő lapot (amely a lap alján található) és ezt e-mailen elküldeni a szerviz@polon-alfa.hu -ra!
  2. A vevő a visszáru igénylő lap kitöltésével, azt e-mailen előzetesen megküldve igényli a visszárut, amely az alábbi kötelező adatokat tartalmazza:
  • Cégnév
  • Igénylő adatai és elérhetőségei
  • a vásárlásról szóló számla sorszáma
  • termék cikkszáma, mennyisége

 

  1. A visszáru és visszavételt csak a Polon-Alfa Magyarország Kft. műszaki támogató osztálya engedélyezheti, amelyről az ügyfelet e-mailben tájékoztatja.

 

Visszáru igénylő lap hiányában, vagy a visszáru-feltételek megsértése esetén cégünk elutasítja a visszárura vonatkozó vevői igényt!

 

 

Szerzői jogok 2021 Polon-Alfa Magyarország Kft   Használati feltételek